24 februari 2013 eller Första Dagen I Mitt Bloggliv

det här att komma igång med något är så jävla tradigt, hur fan gör man och hur väljer man rätt inledningsord och tänk om det är som dom säger, att första intrycket som bestämmer om det är kört eller inte avgörs inom 20 sekunder från starten. 20 fucking sekunder och sen är det bestämt att intresset inte finns. det är ju inge sjysst. det känns också som när man ska klicka på "skicka" efter timmar av försök att knåpa ihop nåt gulligt och coolt ”tjabba ska vi gå på dejt?”-sms till nån man diggar och man har fullkomlig skrivkramp fastän det bara är en enkel jävla fråga man ska få ur sig, men man tokwhinear ändå för att man inte hittar orden. så känns det här också, så här sitter jag fullkomligt inspirationslös angående hur jag ska kicka igång det här på bästa sätt. men det kan väl passa med: welcome willkommen välkomna hit! det finns SÅ! MYCKET! I! MIG! som vill ut men som inte har nånstans att landa så jag tänkte: haha lol jag startar en blogg:-DDD sen tänkte jag: serri, jag startar en blogg!!!

så kram o puss alla läsare och välkomna igen!!!! (haha fun fact: har inga läsare)


Kommentarer
Postat av: rebecka

wohooooooooo

2013-02-25 @ 17:27:57
URL: http://sensationer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0