♀ ♀ ♀ kvinnodagen ♀ ♀ ♀

tjena jag är tillbaka!!!!!!
 
IGÅR VARE KVINNODAGEN så då skulle reb och nor dja på kvinnofest!! detta lät ju hur fett som helst så glada och taggade träffades jag annipanni och korry och drack energidryck för att säkra vår ork till denna skitbra grej!!!!
 
här har ni puddingarna
 
å här e jag och en skitskön snubbe som satt ensam och läste bland alla som drack bira på dovas!!! älskar sånt det är så tokigt, man vill ju ba slå sig ner och höra gubbens livshistoria
 
sen smsade reb lite olycksbådande... "det är inte så mkt folk här... inget vet varför.... banga om ni vill....." men fuck no sa vi, mer plats för oss att dansa på! så då hamnade vi plötsligt här bredvid några hånglisar (mycket party som ni ser):
 
å vi tog en paus från den svettiga dansen bland hångelparen
 
sen kom nån fransman och försökte ragga efterfest, då flydde jag upp till favvis-djsen och kände av hur det känns att va king of ze dancefloor
 
när nor å reb ville dansa sista låten så stod jag i båset själv och just när jag kände mig som största kungen asså verkligen skitcool gungade i takt till musiken och tittade ut över dansgolvet me nöjd min kom en vakt och sa åt mig att det var dags att stänga av. lite panne eftersom jag inte har nån aning om hur man gör det. iallafall, så var det dags att gå och jag!!fick!!följa!!med!!backstage!! var skitcoolt. såhär såg det ut där:
 
och ah nä, det var det, för sen åkte vi hem och skrattade åt youtubefilmer hela tunnelbaneresan.
 
juste ps. finns fortfarande ej på bloglovin vilket e skitirri men jag tror att det är på g!!! KRAM LÄSARE LOVE U blir skitglad när ni kommenterar det är så roligt!!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

ÅHHHH FINA BILDZ!! Å mys att ni kom puss ikväll---> mello!!!!!

2013-03-09 @ 18:28:27
URL: http://sensationer.blogg.se
Postat av: Rebecka

Hahahahahhha ser ut som jag har värdens längsta arm om man kollar länge

2013-03-09 @ 18:29:22
URL: http://sensationer.blogg.se
Postat av: Aida

omg bästa_bloggen_EVER

2013-03-09 @ 21:33:28
URL: http://aidas.blogg.se
Postat av: nori

Åh hihihihi

2013-03-10 @ 21:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0