☆ lördag ☆

vi smsade varandra och sa: kan vi inte dricka öl och dansa ikväll??? 
 
så så blev det med den saken.
 
eftersom stockholm är en sådan stad där man som över 18 under 20 inte har så jävla mycke att välja på så hamnade vi för första gången på tivoli. alltså, mina förväntningar må ha varit sjukt låga men fan va kul vi hade (minus alla softa boys som vi fick slå för att dom typ nöp oss i rumpan, skare va så svårt att inte va äcklig hello). men näe, toppentjejer + toppenkväll!!!!!!!!!!!!!!
 
först var vi på ölhak och drack billig öl som vanligt. här är emma
 
och här är karin
 
sedan missade vi tunnelbanan trots att vi sprang som idjuts, men som tur var hade vi martini att sippa på så länge.
 
och plötsligt var vi framme in da club, hittade fler puddingar och jag glömde visst bort att fixa skärpan
 
vi hann bli arga på idiotkillar, glada på smartiskillar, beställa drinkar för SKITJÄVLAMYCKET pengar och lämna roliga meddelanden om att yolo är viktigaste livsstilen på toalettväggarna. och faaan vad vi dansade, till och med till daddy cool fastän den är skittrist. mycket bra kväll

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad nice det var! Och fin blogg aggybaggyswaggy

Svar: :-D <3<3<3<3<3<33
aggi.webblogg.se

2013-03-03 @ 21:03:08
Postat av: Sara

jag ba hittade inte hur man kommenterar, lite panik!! sen hittade jag som du märker <3
Tack för fina kommentaren på rebbs blogg, blev så glad och visste inte ens att du hade en blogg!! jättefin är den puss <3 <3 <3 <3

Svar: haha ja hade visst gjort fliken vit utan att jag hade nån aning lololol. men nu äre fixat!! och puss o tack vad glad jag blir :-):-) <3
aggi.webblogg.se

2013-03-05 @ 22:41:33
URL: http://rymdpojkar.blogg.se
Postat av: Rebecka

HAHAHA EMMA SER DRUNK UT På toa!!!!
Ok jag gillar verkligen detta. The blogg the Agnes the bloglife. FORTSÄTT Nu!!!!!!! Puss baby + LOVER

Svar: :-D <3 u rock
aggi.webblogg.se

2013-03-05 @ 23:26:47
URL: http://sensationer.blogg.se
Postat av: rebecka

KAN DU UPPDATERA THANKS

2013-03-07 @ 16:37:18
URL: http://sensationer.blogg.se
Postat av: natalie

vad fin du är och fina vänner har du också!

2013-03-07 @ 18:37:28
URL: http://vaniljcolaochglitterplagg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0